نازگلنازگل، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 2 روز سن داره

دخترای نازم

ماه مبارک

1392/5/5 9:29
نویسنده : مریم
726 بازدید
اشتراک گذاری

سلام صبا ,دختر خوبم

این روزا ١٧ ساعت گرسنگی وتشنگی ,بهم ریختگی خواب و....ولی تو تحمل میکنی وصبورانه برخورد میکنی ماشاا...تازه مسئولیتاندختن سفره افطار وسحری رو هم قبول کردی بازم ماشاا.... به خودم افتخار میکنم که دختری مثل تو دارم ...دوست دارم واسه نازگل یک الگوی خوب باشی چون میدونی که اون تورو خیلی دوست داره

اوایل آرزو داشتم مامانی باشم که تو زندگیت تاثیر گذار باشم ,بعد فهمیدم برای رسیدن به چنین جایگاهی باید قدرتمند باشم ,قدرت از کجا بیارم؟

قدرت آدمها از دو جا تولید میشه یکی اینکه دوست داشتنی باشن ودیگری مورد تایید!!!

خوب بجای اینکه تلاش بی مورد بکنم لازمه دنبال قدرت باشم ...

تو چی فکر میکنی بنظرت آدمها چطوری میتونن تاثیر گذار باشن؟به من زنگ بزناین یعنی اینکه منتظر نظرت هستم 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)